niedziela, 14 kwietnia 2013

Informacje


Witam wszystkich po mojej nieobecności...
Piszę ten post z wielkim bólem serca. Uwierzcie, że odkładałam to już od dłuższego czasu, ale nie mogę trzymać was dłużej w niepewności. Kochani! Jak wiecie chodzę teraz do trzeciej klasy gimnazjum, do klasy dwujęzycznej rozszerzonej i jest mi trudno pogodzić pisanie z nauką, korepetycjami i zajęciami dodatkowymi. Natomiast postanowiłam, że nie odchodzę... Nie potrafię żyć bez pisania...
Za przeszło tydzień nadejdą te trzy dni, od których zależy moja przyszłość. Muszę jak najlepiej napisać egzaminy i sami rozumiecie, że wiedza nie wchodzi do głowy ot tak. W piątek byłam na dniach otwartych w pewnym liceum, do którego być może złożę papiery. Pomijając fakt, że kilkakrotnie się zgubiłam i byłam przerażona... Nie wiem czy sobie poradzę w TAKIEJ SZKOLE i czy w ogóle się tam dostanę...
Obiecuję wam uroczyście, że w maju pojawi się rozdział ;) Jakąś część mam już napisaną. Będę miała więcej czasu i mniej lekcji w szkole, ponieważ obecnie mam codziennie od 8.00- 15.10 :/ A może i wena wróci i wpadną mi do głowy nowe pomysły!
Mam nadzieję, że zrozumiecie i poczekacie na mnie... Ten okres, kiedy mnie nie było nie był łatwy z wielu powodów. Zrozumiałam wreszcie, że życie nie jest sprawiedliwe. Ludzie nie zawsze są uczciwi, ale po każdej porażce można się podnieść. Jeśli ma się takich wspaniałych przyjaciół i czytelników! :*
Nie zostało wiele czasu, a nauczyciele teraz robią nam jeszcze pełno sprawdzianów, zamiast robić powtórki. Przetrwam to i mam nadzieję, że kiedy wrócę wy nadal tu będziecie! :D
Jeśli chcecie to mogę tutaj wstawić tekst, który napisałam o One Direction na pewien konkurs ;)
W ramach małych przeprosin :P
Trzymajcie za mnie kciuki, żebym bardzo dobrze napisała egzaminy i nie opuszczajcie mnie.
Wrócę napewno. KOCHAM WAS WSZYSTKICH BARDZO MOCNO! :**

Hania



22 komentarze:

  1. Haniu!
    Mogę Ci obiecać, że ja będę trwać i na Ciebie czekać, chociażby 100 lat ;)
    Powodzenia na egzaminach! Głowa do góry i nabierz pewności siebie! Jeśli tyko się porządnie przyłożysz jestem pewna, że dokonasz wszystkiego <3
    Będę trzymała kciuki!!
    Jeszcze raz powodzenia :3
    Pozdrawiam, ściskam i całuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu!!!!!
    Nie przeczytałam jeszcze całego opowiadania ,ale jest supcio i będę czekać na Ciebie.Życzę Ci dużo cierpliwość,wytrwania.Uda Ci się jestem tego pewna,dostaniesz się do swojego wymarzonego liceum!!!!Sama nie dawno pisałam test 6 klas(naszczęście już po!!!!!!)Wierzę w Ciebie i czekam!!!Trzymam kciuki!!!!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę i czekać i trzymać kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ! :** czekam do maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniuu ;)
    Ja ci wybaczam , bo sama wiem jak to jest. Ja założyłam swojego bloga rok temu w sierpniu, miałam wtedy skończone 16 lat i też szłam, no nie do Liceum ale do technikum i założyłam go dopiero w sierpniu ponieważ wiedziałam że nie będę miała czasu;) No i teraz czasem też nie mam czasu by pisac ...Ach tak to jest. Czasu nie zatrzymamy ;)
    Trzymam kciuki żebyś się dostała do tego Liceum ;)
    No i żebyś wspaniale napisała testy gimnazjalne ;D
    Ni więc pozdrawiam i będę na ciebie czekać. Na pewno cię nie opuszcze ;)
    KOCHAM CIĘ Bella ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie na http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;d
    Zadajcie sobie pytanie- co byście zrobili, gdybyście nagle dowiedzieli się, że umieracie? Że wasze dni są policzone? Że od teraz ciąży nad wami przerażająca świadomość tego, że nieuchronnie zbliżacie się ku końcowi. Zapewne większość z was załamałaby ta wiadomość. Ale ona była inna. Chciała wycisnąć z życia jak najwięcej, niczego nie żałować, cieszyć się każdą chwilą. Póki jeszcze mogła.
    Nazywa się Catalonia, a jej czas dobiega końca.
    50 postanowień na 5 lat życia, młoda, pełana energii dziewczyna i pięciu zgubionych chłopców.
    www.i-wont-let-you-go.blogspot.com nowe opowiadanie o one direction. ZAPRASZAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. bede czekac :* wracaj do nas szybko :*:* Kocham Cie i to opowiadanie :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mtakooo Haniu.... Błaaagam wróć! Tak bardzo mi brakuje twojegooo opowiadania ;( Chciałaabym abyś wróciła...;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, przepraszam. Miałam wrócić, ale los sprawił, że kogoś mi odebrano... Jedna osoba odeszła bezpowrotnie i trudno mi było sobie z tym poradzić :) Dużo się działo i wiele zmieniło. Jednak chcę wrócić... :D Nie wiem czy sobie poradzę teraz- po tak długiej przerwie i czy ktoś to jeszcze będzie czytał, ale spróbuję :) Buziaczki dla Ciebie :* Dziękuję xxx

      Usuń
    2. Ojej kochanie, jak przeczytałam że wracasz to mi tak serce zabiło, że od razu musiałam tu wejść i zajrzeć ;)
      Przykro mi, że spotkało cię tyle niedogodności i życie odebrało ci jedną z osób ;(
      Oj i wierze że sobie poradzisz po powrocie ;)
      Strasznie sie za tobą stęskniłam i co jakiś czas zaglądałam by sprawdzić, czy moze nie nadszedł dzień w którym przeczytam taką informację ;) NA SZCZĘŚCIE dziś sie to stało;p
      Ja napewno cię nie opuszczę i bede wierną czytelniczką i komentatorką bo nie potrafiłabym tak odpuścić sobie frajdy z czytania tego opowiadania.
      Już sie nie mogę doczekać kolejnego rozdziału kochana ;)
      Aaaa normalnie mam ochotę cię uściskać.
      Dziś jest najszczęśliwszy dzien ;) Nie dość, że Niall zrobił Twitcama którego oglądałam od początku do końca, to jeszcze ty wracasz ;)
      NIESAMOWITE. Gdyby nie fakt że jest już 23:03 to bym się wydarła ze szczęścia hahaha ;D
      Ok. Już ci tu nie zaśmiecam komentarzami ahah ;D
      Czekam na rozdział skarbie ;*
      Pozdrawiam Bella♥

      PS.KOCHAM CIE! I CIESZĘ SIE, ŻE WRÓCIŁAŚ. Weny życzę, choć nigdy ci jej brak nie było ;p

      Usuń
    3. Miałaś wrócić kochaaaaana ;(

      Usuń
  10. Przepraszam za spam pod rozdziałem, ale chciałam żebyś to przeczytała :>
    Jeżeli chcesz zwiastun, zapraszam ;)
    mania-zwiast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haniu, gdzie jesteś? :( Tęskno mi :c

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wciąż czekam...
    +
    Hej. Jako iż byłaś czytelniczką www.now-leave-me-alone.blogspot.com opowiadania, które właśnie się zakończyło, chciałabym cię o czymś poinformować. Postanowiłam napisać drugą część tego opowiadania. Pomyślałam więc, że może zechcesz wpaść i poczytać. Jeśli nie, zrozumiem. Mimo to, byłoby mi miło odzyskać starych czytelników. Link do nowego opowiadania : www.blackmail-fanfiction.blogspot.com . Zapraszam! Dziękuję, pozdrawiam :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem kochana :) zbieram myśli, nie wiem jak napisać ciąg dalszy... ale pamiętam o was słoneczka <3

      Usuń
  13. To już prawie rok ale ja czekam i będę czekała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww, w maju dodam rozdział i wtedy zobaczymy co dalej ;P

      Usuń
  14. HEJ JEST MAJ, MAJ SIĘ KOŃCZY. A CIEBIE NADAL NIE MA :(
    JAK MOGŁAŚ MNIE ZOSTAWIĆ TUTAJ SAMĄ, CO?
    TĘSKNIE ZA TOBĄ BARDZO. NIE ROZMAWIAŁYŚMY JUŻ DŁUGO I SMUTNO MI BEZ TWOJEGO OPTYMIZMU :(
    Ech, wciąż czekam

    OdpowiedzUsuń